keskiviikko 14. elokuuta 2013

Ihana, ihana arki

1,000 katselun raja on rikottu, huono bloggaaja on oltu, kaikkea on tapahtunut, mutten mistään ole kertonut.

HYVÄÄ ALKANUTTA ELOKUUTA, jonka lähes puoltaväliä jo hupsista keikkaa elämme. Mulla ei teille vieläkään oo tarjota mitään, anteeksi anteeksi anteeksi. Mun jutut ei ole tässä muutamassa viikossa muuttuneet mielenkiintoisemmiksi enkä ole edelleenkään hankkinut kunnollista kameraa tai opetellut koodaamaan jolla ulkoasusta saataisiin edes jollain tapaa järkevä.

Sitä odotellessa.

Onhan mulle tässä jos jonkinnäköistä tapahtunut, mutta luoja mistä aloittaisin...?
Yök, mun hiusharja on täynnä hiuksia, eikun.... ?

Ei suinkaan. Matkavlogista sen verran; se on niin ankeaa katsottavaa että huhhuh. Käväisin tossa Ronjan kanssa Helsingissä 8.8., ja sieltä kuvailin aika paljon/jonkin verran materiaalia joka on klähmäistä ja suunnittelematonta sekä siinä sivussa epäselvä.
Mutta jotenkin tästä kamera-/yleisö-/esiintymiskammosta on päästävä eroon ja aion sen jokatapauksessa julkaista. Kunhan... tästä epä-laiskistun se on sana.

Kahdeksas luokka on alkanut miten on alkanut. Huomenaamulla mulla on itseasiassa ensimmäiset tunnit valinnaismusiikkia, josta olen innoissani.

Ai niin, ja valinnaisina mulla on
ranska
multimedia
musiikki
ekonomia

Ranskaa odotan kanssa erittäin innolla. Mulla on ranskassa sama opettaja kuin ruotsissa ja tämä opettaja vaikuttaa ihan suhtmukavalta (opettaa mua siis ensimmäistä kertaa tänä syksynä).

Löytyisköhän multa jotain kuvia... Joo, löytyy multa jotain. 


No ei multa mitään löytynyt paitsi että tästä tykkään ihan valtavasti <3

Ja suurinosa mun blogin lukijoista stalkkiikin mua Facebookissa, Twitterissä, goSussa tai jossain muussa "somessa", joten tietääkin, että tää Helsingin reissu liittyi Cheekiin. 
Mutta uskoakseni kukaan muu kuin Ronja joka tekee myös cameon vlogissa!!!! ei tiennyt että kuvasin matkalla joten hahaa, jiihaa. 

Mulla ei ole mitään järkevää lisättävää joten


QUESTION OF THE DAY!

Kuinka sinun arkesi on alkanut?
Kuinka kesä sujui yleisellä tasolla?



Mun kesä oli yleisellä tasolla aika tylsä, muutamaa spessupoikkeusta lukuunottamatta. Koko heinäkuun oli aika tylsää, mutta alku- ja loppukesästä nautin. Arki on alkanut... laiskasti. Mä oon ihan hirmuväsynyt ja suuntaankin tästä pikkuhiljaa petiin.











3 kommenttia:

  1. postaus armin näkemisestä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *häpeä hyökkää* no joo, anon, ehkä tässä tän kuukauden postaustauon jälkeen voiskin... :D

      Poista
  2. Moro! Luit blogiani Surreptitiouss. Ilmoittelen ettei se osoite enää toimi vaan nimenmuutoksen takia uusi osoite löytyy tämän viestin alapuolelta.

    http://governmentally.blogspot.fi/
    - lia

    VastaaPoista

Mitäkö mielessä? Tuleeko sinusta rotta?