tiistai 1. lokakuuta 2013

long story short...

Musta tuntuu hei tosi syylliseltä.

Siit on melkeen kaks kuukautta.

No mä tiedän, omatunto, olen pahoillani.

Hei ruusuiset ruusukkeet ja tervetuloa mun henkiinherättelyn pariin. Long story short mä en oo oikeesti tehny mitään tai saanu mitään aikaseks.
Tai no anon tuli kyselemään saisko postausta siitä kun tapasin Armin tossa _kuukausi_ sitten, niin juu saatte jahka tästä elvytyksestä selvitään hengissä. ja koska mä luulen, anon, että sä olet kuullut sen tarinan jo ni en aio kirjottaa sitä ihan samalla tavalla fanityttöillen koska hehehhehehehh.. kiusallista.

Aloitin lauantaina opiskelemaan norjaa. Mulla menee kai ihan semi hyvin...? Osaan mä jo oman nimeni kertoa, ja että asun suomessa ja mitä kieliä puhun. Ja numerot menee unissaan.
Mutta jaa... Tää tiistai oli neljäs päivä ja mä osaan vaan ton verran? Oon laiska, ok?

Norjan opiskelu siksi että kaikkihan on kuullu The Foxin? No mulla se ei jäänyt siihen Foxiin vaan löysin ihanan fandomin Ylviksen veljesten takaa, olen saanut tän takia nettifrendin ruotsista ja oon opettelemassa uutta kieltä joten olen löytäni elämälleni säälittävän tarkoituksen ja oon just nyt erittäin onnellinen, kiitos kysymästä.

Ja en oo ladannu vlogeja. Eäh, ehkä vielä joskus.
Mulla oli kaks juttua mitkä kuvasin kesällä mut ne jäi sinne kameraan ja näin hyvä mä olen.

Erittäin tylsästi muotoiltu Q U E S T I O N OF THE D A Y:

Onko sullakin kaamosmasennus? 

Mä oon ainaki huomannut olevani ihan törkeen väsynyt. Tänäänkin aamulla nukuin yli herätyskellon.

ps. oikealla löydätte linkin "Fanityttöilyäni xoxo" joka vie mun tumblriin, ja se on se mitä käytän nykyään päivittäin joten jos haluatte kuulla/nähdä lisää juttuja ihanasta Bårdista ja jumalallisesta Vegard Ylvisåkerista suosittelen tsekkaamaan. tusen takk xx leijun norjalla


///update: joo siis en nää I kveld med Ylvisiä suorana (koska Suomessa ei näy TVNorge *keskisormi*) vaan mun täytyy odottaa että joku lataa ne jaksot YouTubeen ja joo tota... Mulle selvis et jotain tosi jännää on tapahtunut tänään ja mua vähänniinku vituttaa nyt, mut tää fandom on silti ihana.
vaik mua vituttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäkö mielessä? Tuleeko sinusta rotta?