sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Huonoja ajoituksia

Otsikon voi käsittää monella tapaa?
(x) kyllä.

Tämä on varmasti surkeinta aikaa alkaa kommenttihuoraamaan, mutta haluan pakko.

Tein kyselyn kahdeksi päiväksi (VASTAILKAAS EDELLEEN c:), mutta näyttää siltä, että joudun tekemään jotain. Ja filmaamaan sen.
AKA VLOGIN.

Ja mä tarvitsen teidän, stalkkerien, apua.
Ideoikaa minua. Kysykää kysymyksiä. Ihan mitä vain. Mä ajattelin kuvata sen tiistaina tai keskiviikkona, joko matkalla Kuopioon tai sitten Kuopiossa. Ja... Kaikkea teen. Kaikkea, mikä on laillista.

Joten ideoita.

+jos löysit tänne Facebookin kautta, onneksi olkoon. Ja kyllä, olen säälittävä blablabla, eteenpäin.

QUESTION OF THE DAY!

Mitä sinä haluaisit nähdä minun tekevän? :D

Mä en valitettavasti voi itse vastata tähän.


++
Rest In Peace Cory Monteith †
Lähetän voimia ja rakkautta kaikille suomalaisillekin faneille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäkö mielessä? Tuleeko sinusta rotta?