lauantai 6. heinäkuuta 2013

Ostoksia ja muutoksia

Eli tässä tämä aiemmin lupaamani ostosten esittely:

toppi (100% viskoosi) - 9,90€ - Cubus

tunika (polyesteripuuvillasekoitus) - 19,90€ - Cubus

kauluspaita (100% viskoosi) - 19,95€ - Gina Tricot

ja saanko sanoa että mun valaistus oli täysin paska? +ei nyt tullut kuvaa siitä demikalenterista

Toi keskimmäinen noista paidoista on sellainen, minkä mun päällä vielä osaa kuvitella. Noista kahdesta muusta ei sitten millään. 
Toppi toimii ainakin farkkujen kanssa hyvin, muuten.

Normaalisti suljen itseni säkkivaatteisiin. Tykkään isoista, löysistä paidoista ja huppareista, rakastan collegehousuja. Olen tälle tyylille uskollinen.
Nyt mun on kai pakko jonain päivinä sitä muuttaa, kun kerta nämä paidat ostin. Nämäkin paidat toki kaikki löysiä, mutta selkeästi erityylisiä mitä mun päällä on totuttu näkemään.

Varokaa, mua ei enää tunnisteta koulussa syksyllä ^^

Lisäsin ensimmäisen kyselyn, toivottavasti vastailette! <3 Lisäksi lisäsin toiminnon, toivoisin, että painaisit "*klik*" jos olet tekstin lukenut. (toiminnot muuttuvat myöhemmin)
Ai niin, ja blogin ulkoasu tulee muuttumaan tässä joku päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäkö mielessä? Tuleeko sinusta rotta?