sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

I can't stop

Mä pahoittelen postausten puutetta. En ole kauheasti tehnyt mitään, eikä ole ollut sellainen postausfiilis.

Blogin ulkoasua on päivitetty! En ole päivityksen jälkeen postannutkaan mitään, mutta siinä se on. Jälleen erittäin alkeellinen :) Jos tiedätte voiko jossain ottaa koodauskursseja, pliis, kertokaa.

Tässä nyt lähinnä joitakin viikon varrelta räpsittyjä kuvia, eli yksi, minkä otin Röölän venesatamasta lauantaina.

Tämä vene on selkeästi (tulevaisuudessa) mun.

Ja sitten haluan ilmoittaa lähteväni tiistaina kotimaan matkalle.
LOISTAVAA. IHANAA. JES.
Lähden isovanhempieni kanssa ajamaan Kuopioon hyvin aikaisin tiistaiaamuna. Matkalla, joko tullessa tai mennessä, poikkeamme luultavamminkin ainakin Tampereella. josta oon ihmeellisen innoissani
Rauhalahti kuulosti itsessään jo varsin mukavalta, mutta vielä paremmalta, kun kuulin sen olevan kylpylä. luin joltain haukkuja siitä mutta EI HAITTAA. Kuopiossa vietämme kolme päivää jonka jälkeen menemme päiväksi Savonlinnaan.

Mä tiedän, että tää kuulostaa tosi tylsältä, ihan niinkuin mun kirjoitus, mutta mä en ole ennen Kuopiossa käynyt, joten jee jee.
Ja on tästä teillekin, arvon lukijat, jotain hyötyä; takaan ottavani paljon kuvia. Edelleen surkealla laadulla. :)

Oon lähiaikoina nauranut monelle videolle, joista tässä yksi. Shane Dawsonin parodia Miley Cyruksen 'We Can't Stop' -videosta. Herran jestas, runsaan ihmettelyn jälkeen nauroin kippurassa :'D
Kyllä, mulla ei ole huumorintajua.

Lisäksi luulen aloittavani erittäin shanemäisen tavan.


QUESTION OF THE DAY!


Matkailetko sinä tänä kesänä? 
Jos et, haluaisitko, ja mikä on unelmiesi 
matkakohde?



Itse olen tosissani kotimaan matkailun ystävä, toki haluaisin törkeästi käväistä Lontoossa ja Pariisissa. Ehkä joskus nämä toiveet vielä toteutuvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäkö mielessä? Tuleeko sinusta rotta?